image

وکیل طلاق در مشهد | مشاوره حضوری رایگان |مشاوره تلفنی طلاق

مشاوره حقوقی رایگان. سلام دوست خوبم  بهروش هستم دانش پژوه مقطع دکتری حقوق و موسس سامانه وکیل نوین در این مقاله میخوام بهت ضمن اینکه بهترین وکیل طلاق مشهد رو معرفی کنم یکسری سوالات پر تکرار موکلین از وکلای طلاق سامانه ماهم در این مقاله هست که توصیه میکنم حتما بخونی و بهت در روند کارت کمکت میکنه .
قبل از اینکه بخوام وارد صحبت بشم چون دنبال یک وکیل خوب برای طلاق در مشهد هستی از طریق دکمه و فرم معرفی وکیل اقدام بکن تا در لحظه اطلاعات وکیل متخصص طلاق در مشهد رو برات پیامک و نمایش بدم تا بتونی فوری همین الان تلفنی به ایشان تماس بگیری و از اطلاعات حقوقی شون استفاده کنی. 

برای گرفتن طلاق در مشهد چه باید کرد ؟ 

طلاق حقی است برای مرد و هر زمان بخواهد میتواند طلاق دهد ، حال این جا سوال پیش می آید که آیا زن نمیتواند طلاق بگیرید ؟؟؟ در پاسخ بایستی بیان داشت که چرا  میشود ، خانم تحت 12 راه که در سند ازدواج قید شده است و همسرشان آن را امضا نموده میتواند برای طلاق اقدام کند ولی گاه این اقدامات و اثبات موارد کاری بس سخت و دشوار میباشد ، لذا توصیه میشود ضمن مطالعه این مقاله تا انتها سپس با کلیک بر روی گزینه در خواست وکیل و مشاوره ، از مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی استفاده کنید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

مدت زمان طلاق توافقی در مشهد چه میزان است ؟


«مدت زمان طلاق توافقی به دو قسمت تقسیم میشه :  قسمت اول بخش مشاوره که 45 روز و قسمت دوم روند دادگاهی که حالت عادی با حق تجدید نظر و فرجام چیزی حول و حوش 2 ماه که البته وکلا با ساقط کردن آن کلی روند این امر رو کاهش میدهند به حدی که بعضی از وکلا مدعی هستند که میتوانند 10 روزه و بدون مشاوره طلاق توافقی را انجام میدهند ، شما میتوانید با ثبت درخواست وکیل از وکیل متخصص طلاق مشهد بپرسید که طلاق توافقی را چه مدته میتواند انجام دهد.»


مدت زمان طلاق یک طرفه در مشهد چقدر است ؟


در طلاق یک طرفه بستگی دارد به اینکه از ناحیه مرد اقدام کنیم یا از ناحیه خانم ولی عموما وکلا وکیل نوین طلاق از ناحیه مرد را ظرف 5 ماه و از ناحیه خانم از 10 روزه که بعضا تبدیل به توافق میشود تا 1 سال متغییر به شرایط زندگی تان میباشد که در این خصوص میتوانید با تماس به وکلای نوین و بیان شرایط زندگی تان مدت زمان روند پرونده خود را پرسید .   

 برای گرفتن مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص اینجا کلیک کنید.


شوهر من خیلی اهل دختر بازیه و یکسر منو کتک میزنه میتونم برای طلاق اقدام کنم ؟ 

در صورتی که شما بتونی رابطه نامشروع ایشون و ضرب و جرحی که با شما داشتند رو اثبات کنید وکالت در طلاق رو بدست میارید و میتونید برای طلاق اقدام کنید 
( برای مشاهده مقاله روش شکایت رابطه نامشروع در مشهد اینجا را کلیک کنید ) 

من میخواهم بعد از طلاق حضانت فرزندم را بگیرم آیا وکلای نوین میتوانند این کار را انجام دهند ؟

وکلای نوین مطابق قانون چنانچه موکل زوجه باشد میتوانند حضانت فرزند را تا 7 سالگی با ایشان بگیرند و چنانچه زوج باشد از 7 سال به بعد که البته در موارد خاص و تحت شرایطی هم میشود حضانت را از طرف خانم یا آقا ساقط کرد و به طرف دیگر داد فارغ از سن کودک لذا برای پرسیدن شرایط استثنا از وکلا اقدام به ثبت درخواست وکیل نمایید . 

همسرم آلت تناسلی کوچکی دارد آیا میشود بر مبنای آن برای طلاق اقدام کرد ؟ 

آلت کوچک از موارد طلاق نیست ولی اگر چنانچه قسمتی از آن قطع شده باشد و یا مشکل عنن داشته باشد میتونید بر مبنای آن اقدام کنید . ( منظور از عنن یعنی اینکه کلا مرد نتواند در هیچ زمانی حالت نعوض بدست بیاورد .)


وکلای نوین وسایل جهیزیه مان را چه مدته میتوانند از منزل شوهرم خارج کنند ؟ 

وکلای سامانه وکیل نوین میتوانند از طریق تامین خواسته حدودا ظرف یک هفته از عقد قرارداد وکالت حکم استرداد جهیزیه تان را  از طریق دادگاه بگیرند بدون اینکه زوج مطلع از اقدام قضایی شود سپس از طریق مامورین کلانتری اقدام به ورود به منزل و خارج کردن وسایل جهیزیه نموده  . 

آیا وسایلی که توسط همسرم هم خریداری شده میتوانم از منزلش به عنوان جهیزیه خارج کرد ؟ چون در سیاهه آمده است ؟
 

خیر وسایلی که زوج خریداری کرده متعلق به زوج است و وسایلی که زوجه خریداری کرده متعلق به زوجه است هرچند در سند ازدواج و یا سیاهه بیان شده باشد که مثلا سرویس چوب تعهد زوج است به خرید برای منزل مسکونی 

شوهرم خیلی اهل صیغه کردنه میتونم بر مبنای اون برای طلاق اقدام کنم ؟ 
 

چنانچه مردی بخواهد ازدواج کند بایستی از همسر خودش اجازه بگیره در غیر اینصورت خانم میتونه بدون اجازه همسرش برای طلاق اقدام کنه و مطابق رای دیوان عالی کشور این ازدواج مرد فرقی نمیکنه که ازدواج موقت باشه یا دائم ولی این نیازه که خانم مدرکی دال بر صیغه داشته باشه 

اگر وکیل بگیرم نیاز به حضورم در دادگاه هست ؟

چنانچه شما وکیل بگیرید وکیل تمامی جلسات دادگاه را حاضر میشود و هیچ دادگاهی نیاز به حضور شما نیست و از مرحله ثبت دادخواست تا رای دادگاه تماما با وکیل است ، البته قابل ذکر است درصورتی که شما تمایل داشته باشید میتوانید در دادگاه حضور داشته باشید . 

برای رزرو نوبت مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید.

حق الوکاله وکیل طلاق در مشهد چقدر است ؟ 

حق الوکاله طلاق متناسب با شرایط شما متفاوت است اعم از اینکه طلاق توافقی باشد و یا طلاق یکطرفه و اینکه از طرف خانم باشد یا از طرف آقا متفاوت است ولی عموما پرونده طلاق از 3 میلیون تومان شروع میشود به بالا ولی با این کیفیت که تمام امور توسط وکیل انجام خواهد پذیرفت . 

چرا معمولا خانم ها در زمان طلاق نفقه خود را اقدام میکنند ، آیا به پول آن نیاز دارند ؟؟

نه دوست عزیز معمولا وکلا نفقه را به چند دلیل اقدام میکنند :
1.    فشار مالی به زوج جهت راضی شدن به طلاق توافقی 
2.    مستند به سند ازدواج چنانچه زوج ظرف 6 ماه نفقه زوجه خود را پرداخت نکند خانم وکالت در طلاق رو بدست می آورد و بدون رضایت شوهر میتواند برای طلاق با تمامی حق و حقوقات اقدام کند . 
3.    با محکومیت زوج به نفقه جاریه عموما ملزم به تهیه مسکن متناسب با شان خانم و خرید وسایل منزل و پرداخت ماهیانه مبلغی بین 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان مناسب با شان خانم میشود . ( هی بیچاره ما مردا )
نفقه معمولا قابلیت 3 طرح دعوا را دارد : 
1.    نفقه جاریه مطابق اونچه بالا عرض شد .
2.    نفقه معوقه ( یعنی نفقه گذشته خانم مثلا 1 سال گذشته اگه آقا نفقه پرداخت نکرده باشه خانم میتونه یکجا بگیره )
3.    ترک انفاق کیفری ( که اینجا اگه زوج نفقه پرداخت نکنید برای اون محکومیت زندان دارد . 
اینکه کدوم و شما اقدام کنی براتون بهتر باشه و حدودا چقدر براتون نفقه میبرن رو میتونی با ثبت درخواست وکیل و مشاوره فوری با وکیل به رایگان تلفنی صحبت داشته باشید و راهنماییتون کنند . 

من ازدواج کردم ولی خانمم پرده بکارت نداره آیا میتونم طلاق بدم و اینکه آیا مهریه بهش تعلق میگیره ؟ 

اگه شما تازه ازدواج کردید و هنوز رابطه جنسی نداشتید و به تازگی متوجه این مسئله شدید میتونید از طریق فسخ نکاح اقدام کنید و به همسرتون هیچ مهریه ای تعلق نمیگره ولی اگر رابطه جنسی داشتید بحثش جداست و باید تلفنی صحبت کرد . 

شوهرم راضی به طلاق نمیشه آیا وکلای نوین میتوانند طلاق من رو بگیرن ؟ 

بایستی عرض کنم که وکلای سامانه ما راضی به جدایی شما نیستن و قبل از هرچیزی به شما توصیه میکنیم قبل از اینکه به وکلای نوین مراجعه کنید ابتدا با روانشناسان متخصص مشورت داشته باشید و اگر تصمیمتون قطعی شد مبنی بر طلاق و دیدید راهی نداره ما بقی کار رو به وکیل بسپارید ، در سند ازدواج شما 12 شرط اومده که وکیل میتواند از طریق این 12 راه متناسب با شرایط زندگی تان پس از بررسی اقدام کند . 

خانمم با یک آقایی رابطه داره ، چیکار کنم من ؟ میتونم طلاقش بدم ؟  آیا مهریه بهش تعلق میگیره ؟

شما میتونید رابطه نامشروع از همسرتون و اون آقا شاکی بشید و به شلاق محکومشون کنید ، البته بگم که حتی در صورت اثبات هم مهریه به خانمت تعلق میگیره و اینم بگم که هر زمانی بخوای میتونی برای طلاق اقدام کنی ، البته توصیه میکنم حتما به وکلای ما صحبت داشته باش تا بهت راهنمایی کنن که چجوری وارد مذاکره بشی که خانم مهریه رو ببخشه و جدا بشی 

من پول ندارم وکیل بگیرم چکار کنم ؟

شما میتونید از طریق قرارداد مشاوره با وکلا تمامی اقدامات و دادخواستاتون رو وکیل تنظیم میکند ولی امورش را خودتان انجام میدهید و قبل از هر جلسه توسط وکلا کاملا راهنمایی و توجیه میشد و نگران مبلغ هم نباشید چرا که با هزینه بسیار ناچیز تا انتهای کار کنار شما هستند . 

آیا راسته میگن مهریه بیشتر از 110  تا سکه به خانم  تعلق نمیگیره ؟ 

اگه آقا پولدار باشه تا 1000 تا سکه که هیچ بلکه بیشترم میشه گرفت ولی اگه تمکن مالی نداشته باشه تا 110 سکه است البته بگما بستگی داره فهمیده باشه تو میخوای اقدام کنی یا نه چون معمولا ما آقایون در چنین مواقعی زود اموالمونو میزنیم به نام این و اون و البته اگه هنوز مطمئن هستید که اموال داره به نامش میتونی پروندت رو به وکلای مجموعه ما بسپاری تا ظرف 15 روز اموال و توقیف کنن .

چنانچه بخواهم وکالت طلاقم رو در مشهد به وکلای نوین بسپارم چیکار باید بکنم ؟ 

شما کافیست از طریق فرم درخواست وکیل اقدام کنید در لحظه تلفن و اطلاعات وکیل متخصص طلاق در مشهد برای شما نمایش و میتوانید در همین لحظه به ایشان تماس بگیرید و شرایطتتون رو بیان کنید و به دفتر وکالت ایشان مراجعه و در صورتی که از فن بیان و اطلاعات ایشان مطمئن شدید وکالتتان را به ایشان بسپارید . 

ویژگی بهترین وکیل طلاق در مشهد چیست ؟ 

بهترین وکیل طلاق در مشهد بایستی علاوه بر اینکه یه تیپ جنتل منی که ظاهر هست شروع میشه تا فن بیان شیوا و محکم و اطلاعات بالای حقوقی منجمله دعاوی خانواده اعم از راه کار ها و پادزهر های حقوقی و بتونه توی دعاوی طلاق سر بلند در بیاد . 
امیدوارم از این مقاله لذت کافی رو برده باشید و از مقالات دیگمون هم استفاده کنید . 
 

 برای گرفتن مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص اینجا کلیک کنید.